Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), iç kesimlerde mevsim normalleri altında seyreden hava sıcaklıklarının, hafta sonundan itibaren kuzeybatı kesimlerden başlayarak artacağını duyurdu.

Kaynak: RSS TRT HABER