Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 'Kalkınma Yolu'nda ilk etapta demir yolunu hayata geçirelim diye mutabık kaldık, ilerleyen dönemde de otoyolu hayata geçirme düşüncesindeyiz.' dedi.
Kaynak: RSS TRT HABER
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 'Kalkınma Yolu'nda ilk etapta demir yolunu hayata geçirelim diye mutabık kaldık, ilerleyen dönemde de otoyolu hayata geçirme düşüncesindeyiz.' dedi.