Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, ABD-İran mutabakatının ardından, 'Lübnan'ın güneyinde artık İsrail ordusunun ateş açmasının yasak olduğunu' belirterek, bu durumu eleştirdi.
Kaynak: RSS TRT HABER
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, ABD-İran mutabakatının ardından, 'Lübnan'ın güneyinde artık İsrail ordusunun ateş açmasının yasak olduğunu' belirterek, bu durumu eleştirdi.