Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), iç kesimlerde mevsim normalleri altında seyreden hava sıcaklıklarının, hafta sonundan itibaren kuzeybatı kesimlerden başlayarak artacağını duyurdu.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te TNS HABER sitemize
abone olun.