Yurt genelinde sıcaklıklar artıyor

Abone Ol
Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), iç kesimlerde mevsim normalleri altında seyreden hava sıcaklıklarının, hafta sonundan itibaren kuzeybatı kesimlerden başlayarak artacağını duyurdu.