Yaz geldi: Sıcaklıklar mevsim normallerinin üzerinde
Abone Ol
Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), hava sıcaklıklarının kuzeybatı kesimlerde mevsim normallerinin 6 ila 8 derece, diğer yerlerde 2 ila 4 derece üzerinde seyredeceğini duyururken, iç kesimlerde beklenen kuvvetli yağışlara karşı vatandaşları uyardı.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te TNS HABER sitemize
abone olun.