Türkiye ile Ermenistan arasında ulaşım bağlantılarında süreç ilerliyor
Abone Ol
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye ile Ermenistan arasında geçmişte kullanılan kara yolu ve demir yolu geçişlerinin yeniden hayata geçirilmesi için çalışmaların sürdüğünü söyledi.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te TNS HABER sitemize
abone olun.