İran: ABD görüşmeleri çalışma grupları kurulması uzlaşısıyla sona erdi

Abone Ol
İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazım Garibabadi, İsviçre'de ABD ile yürütülen teknik müzakerelerde, mutabakatın uygulanmasına yönelik mekanizmalar üzerinde uzlaşmanın sağlandığını, 'yaptırımların kaldırılması', 'nükleer konular', 'yeniden yapılanma' ve 'ekonomik kalkınma' konularında çalışma grupları kurulması kararına varıldığını bildirdi