Depremin merkez üssü yeniden ayağa kalktı

Abone Ol
Kahramanmaraş'ta depremler sonrası başlatılan yeniden inşa sürecinde önemli bir aşama daha geride kaldı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Kahramanmaraş'ta yeniden inşa edilen meydandan görüntüler paylaştı.