Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü
Abone Ol
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile telefonda görüştü. Görüşmede ikili ilişkilerin normalleşme süreci ve bölgesel konular ele alındı.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te TNS HABER sitemize
abone olun.