Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüştü

Abone Ol
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile telefonda görüştü. Görüşmede ikili ilişkilerin normalleşme süreci ve bölgesel konular ele alındı.