Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
Abone Ol
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te TNS HABER sitemize
abone olun.