ABD Dışişleri Bakanı: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak

Abone Ol
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.