ABD Dışişleri Bakanı: İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacak
Abone Ol
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te TNS HABER sitemize
abone olun.